fredag den 23. oktober 2009

Harmony - Cloud;-)

Jeg havde opskriften på Cloud, MEN kunne egentlig bedre lide
Harmony. Dette er en blanding, altså en harmonisk sky efter
mit hoved;-) Tusind tak for alle jeres kommentarer. Jeg er
desværre selv håbløst bagud med at følge jeres blogge, men
roligt jeg finder tid, for jeg vil nødigt gå glip af noget. De sidste
uger har været præget af kursus, m.v.

Faktaboks.
Opskrift: Cloud af Kim Hargreaves
Garn: 7 bdt. Rowan Calmer (Julegave 2008)
Pinde: 4½ mm Addi Turbo
Hot or not: Hot, det er vildt lækkert dette garn. (Det gør ikke
noget, hvis jeg taber nogle kilo omkring taljen gerne)

3 kommentarer:

Strikkeheksen sagde ...

Det er da en fin lille sag, du har fået kreeret der :-) Meget stilfuld.

PS: Dit bindesjal er også kanonlækkert. Smukke, smukke farver :-)

Karin Grøn sagde ...

Hvor er den trøje smuk-rigtig feminin og alligevel klassisk på den ikke kedelige måde. Hedebindesjalet ser ud til at blive et hit her til vinter. Jeg har altid elsket at have sjaler på siden jeg var ganske ung og har brugt dem også når de ikke var moderne- jeg synes de er geniale- de luner uden man får det for varmt og kan flyttes hen hvor man vil varmes

Pia sagde ...

Den er meget, meget sød. Rigtig klassisk og anvendeligt til meget.