torsdag den 27. november 2008

Hvad gør jeg?;-)

Hvad gør jeg med denne "pølse"?? Er der én, der vil gi´noget for den

eller kan jeg få det spundet uden at skulle gi´ en jetjager eller en

bondegård for det;-) Det er nemlig ikke lige yndligsfarven, men

heller ikke en hadefarve, trods alt. Det var i min svigerindes strikke-

kurv, den fik jeg lov til at få indholdet af, skønt. Der var to hele sække

projekter, noget begyndt på andet bare indkøbt;-) Spændende. Lige

nu forsøger jeg at strikke Poncho i rib af Else Schjellerup, færdig til

hende. Det var en kærkommen gave, jeg vidste jo ikke, hvad jeg

havde lyst til at strikke. Nu er der så bare en masse mere at vælge

imellem, ti-hi. Tilføjelse: 494 gram. Du betaler portoen og kuverten,

så sender jeg;-) Solgt.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej.
Jeg vil da gerne se, om jeg kan spinde af det - hvis farver holder min skærmversion, er den fin-fin til mig ;-)
Hvis du ikke er kommet af med den endnu, så send mig venligst mail med pris på porto/kuvert og kontonr., så overfører jeg straks.
Mange hilsner,
Vips - Amager, e-mail vips@adslhome.dk