søndag den 21. september 2008

Den brune bisse;-)

er færdig. Det var dejligt, den har været lang tid undervejs. Trekanterne
ved halsen drillede, de måtte pilles af OG strikkes om. Men nu er den
klar til brug på arbejde.

Så får I lige et billede af den åbne slipover fra sidste indlæg, ganske som

Frida ønsker det.


Sokkerne er pausestrik, men også nødvendigt strik inden vinter. I

skrivende stund er næste par undervejs, manden skal jo ikke snydes;-)

Jeg ved simpelthen ikke, hvad jeg vil i gang med, som det næste. Der

er vildt mange ting, jeg kan tænke mig OG jeg har også en del garn, så

jeg finder nok det rigtige projekt snart;-)

1 kommentar:

Fríða sagde ...

slipoveren ser da rigtig smart ud på, får en helt anden look end sådan liggende flad, jeg synes du skal beholde den. og den idé med den firkantede tröje, den skriver jeg lige bag öret, ser ud til at være en smart idé til hurtige, nemme börnesweatere i mange farver.
kh.fra Island
Frida