lørdag den 19. april 2008

Her er lidt af det mormors loft gemte;-)

Her er lige et billede af noget af mit tøj, som mormor har gemt på
loftet. Det er nostalgisk, men det ligner da faktisk noget af det, som
er moderne i dag, ti-hi. Tøjet er ca. str. ½ år.
Min ældste søn har været med til at sammenligne og ham kan jeg
IKKE overbevise om, at det næsten ligner aktuelle modeller. Men
det synes jeg, at noget af det gør:-)))
Dette er kun en brøkdel af det loftet indeholdt, man kan godtnok
samle meget sammen i løbet af 60 år.

2 kommentarer:

Hygge-Strik sagde ...

Jeg syntes du har ret, det er ikke til at se, at tøjet er så gammelt, hvis du ikke havde skrevet noget om det, ville jeg have troet, at det var noget du havde lavet for kort tid siden. Det hele er jo meget oppe i tiden.
Kh Bebiane

Lea sagde ...

Hvor er det skøønt. Når det er strikket på tynde pinde, har det størrer bruger venlighed, det er eks. muligt at bevæge sig, hvilket jeg ikke synes er muligt med dagens tykke garner.
Lea P.