lørdag den 9. februar 2008

Nyt billede af GAAA + Claudia m.v.

har jeg forsøgt mig med et nyt billede af GAAA udendørs;-) Det er vist lidt bedre.

Ellers er her ikke så meget nyt. Jo, Claudia er færdig med lynlås og jeg er

tilfreds med hende;-) Trøjen bliver taget i brug med det samme, garnet

er dejligt og opskriften er god, så hvad mere kan man forlange;-) Her er

lidt billeder af Claudia.


Til sidst er der lige et billede af mit igangværende strikketøj, det er tykke pinde og ikke særligt mange masker, så det burde være et hurtigt projekt;-) Men jeg har strikket baglæns, bare så det ikke går for hurtigt med at blive færdig, ti-hi ;-)


2 kommentarer:

Sus sagde ...

Dit tæppe er blevet rigtig flot, det kan helt give mig mod på at komme videre, jeg laver det også i blåt, nok lidt lysere, jeg kan ikke huske hvor mange jeg har lavet nok 5-6 stk, da vi havde KAL.
Det må være dejligt at have.

Laila-H sagde ...

Altså hende Claudia, hun spøger også på min "want to do " liste. Den ser rigtig dejlig ud og en flot farve du har valgt